Aanbod totaal

Het dienstenpakket van Calculus Office Support is uitgebreid. Als jouw personal assistent sta ik garant voor een efficiënte organisatie, beheer en uitvoering. Tijdelijk, structureel of periodiek. Flexibel inzetbaar precies wanneer jij dat nodig hebt. Ik werk op afstand vanuit mijn eigen kantoor of op jouw locatie. Samen bespreken we de beste oplossing voor het werk wat gedaan moet worden. Op basis van een heldere offerte en/of opdrachtbevestiging. Zodat duidelijk is waar je op kunt rekenen, tegen welk tarief. Wel zo makkelijk.

E-mail ordenen, elke dag een lege inbox en een to-do voor de volgende dag. Nieuwsbrief maken en versturen.

Afspraken maken met prospects, oude klanten, nieuwe klanten, leveranciers enz. Agendabeheer zoals afspraken maken, een planning van dagelijkse bezigheden, weekplanning.

Deadlines bewaken monitoren van processen en het bewaken van de deadlines. Ondersteunen bij een project, deadlines bewaken, monitoren processen, draaiboek maken.

Backoffice: De backoffice van je trainingen verzorgen; locatie regelen, bevestiging en factuur sturen, handouts en syllabus maken. Locatie voor een training, workshop, vergadering, heisessie de locatie en catering regelen.

Bestellingen doen van kantoorartikelen. Nabellen van een mailing. Najagen slecht betalende klanten. Telefoontjes plegen , om dingen uit te zoeken, afspraken te maken, klanten te woord staan, informatie te geven, klachten af te handelen.

Controleren en redigeren van je rapportages, offertes, teksten. Coördineren en plannen van je evenement.

Facturen maken en versturen.
Najagen
slecht betalende klanten

Administratie: inboeken facturen, betalingen klaarzetten, bankafschriften verwerken zodat je accountant minder werk heeft.
Archivering, gewoon ouderwets papier opbergen dat bewaard moet worden.

Handouts en syllabus maken: voor je training je handouts in orde maken, alle informatie verwerken tot een syllabus en deze printklaar of verzendklaar maken.

Notuleren tijdens een overleg, zodat jij je kan concentreren op het gesprek.
Opzetten en bijhouden van een (klanten)database. Updaten van je klantenlijst en mailinglijst.

Dossiers aanleggen, al dan niet digitaal.

Iets anders? Samen kunnen we kijken welke werkzaamheden jou ontzorgen!